Retourneren

Retourneren bij Baggyshop is geheel kosteloos en kan binnen een zichttermijn van 14 dagen. Bij je bestelling wordt een retourlabel meegeleverd waarmee je de bestelling kosteloos kan terugsturen. Als je deze niet hebt ontvangen of je bent hem kwijt, neem dan contact op met ons. Wij zorgen dan dat je een nieuw retourlabel ontvangt. 

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Retourneren is heel eenvoudig en kosteloos! 
Stuur de bestelling in originele verpakking inclusief factuur naar ons terug. Bij je bestelling zit een retourlabel, plak deze op de doos/postzak en geef deze af bij een DHL-servicepunt. Klik hier voor een DHL-servciepunt bij jou in de buurt. 

Wanneer wij jouw retourzending ontvangen hebben, informeren wij je hierover per mail en wordt het aankoopbedrag binnen 3 werkdagen teruggestort op de bankrekening. 

Houdt er rekening mee dat wij retourzendingen alleen in behandeling nemen wanneer deze in originele staat inclusief aangehecht prijsetiket en verpakking worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.

Houdt bij SALE producten rekening met het volgende:
– Wanneer je een item hebt besteld welke later in de SALE komt, kunnen wij de korting helaas niet met terugwerkende kracht verrekenen
– Het retourneren van SALE items is uiteraard gewoon mogelijk
– Kortingscodes/acties gelden niet op SALE items

Hoe kan ik een artikel omruilen?

Wil je een artikel omruilen? Geen probleem, volg de normale retourprocedure en informeer ons per e-mail (info@baggyshop.nl) voor welk product je wil ruilen. Graag de artikelnaam en kleur vermelden. Het is alleen mogelijk om een artikel te ruilen tegen een ander artikel van dezelfde prijs.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?

Neem dan contact met ons op door een e-mail te sturen naar info@baggyshop.nl of telefonisch via +31 6 14810415. Op werkdagen zorgen wij binnen 24 uur voor een passende oplossing.

* Deze voorwaarden gelden alleen voor aankopen die door consumenten direct via de webshop zijn gedaan.