Retourneren

Is jouw bestelling niet helemaal wat je er van had verwacht? Jammer, maar geen enkel probleem deze te retourneren. 

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Doorloop voor het retourneren van bestellingen onderstaande stappen:

  1. Controleer of het product nog in originele staat verkeerd
  2. Controleer of het prijskaartje nog aan de tas bevestigd is (artikelen zonder aangehecht prijskaartje kunnen niet geretourneerd worden)
  3. Vul het retourformulier dat bij de bestelling mee geleverd is volledig in
  4. Pak het artikel weer netjes in
  5. Stuur het artikel retour.

De kosten voor het retour sturen van bestellingen zijn voor eigen rekening. 

Houd er rekening mee dat wij retourzendingen alleen in behandeling nemen wanneer deze in originele staat inclusief aangehecht prijsetiket en verpakking worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.

Voor SALE artikelen geldt onderstaande; 
– Wanneer je een item hebt besteld welke later in de SALE komt, kunnen wij de korting helaas niet met terugwerkende kracht verrekenen
– Het retourneren van SALE artikelen is niet mogelijk

– Kortingscodes/acties gelden niet op SALE items

Kan ik mijn bestelling inruilen voor een ander artikel? 

Wil je een artikel omruilen? Dat kan alleen door een nieuwe bestelling te plaatsen en het niet gewenste artikel retour te sturen. Volg hiervoor de normale retourprocedure. 

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?

Neem dan contact met ons op door een e-mail te sturen naar info@baggyshop.nl of telefonisch via +31 6 14810415. Op werkdagen zorgen wij binnen 24 uur voor een passende oplossing.

* Deze voorwaarden gelden alleen voor aankopen die door consumenten direct via de webshop zijn gedaan.